Isnin, April 18, 2011



salam semua.gambar ini diambil 2 minggu lepas semasa menghadiri kursus di Sepang.tengahari ni pun kena ke kursus.jadi.........tergendalalah projek-projek.tapi benang kait dan jarum kait sentiasa ada dalam beg.sempatlah nak bebaskan kreativiti.kat bawah ni adalah projek lama saya,yang dalam proses untuk disiapkan

kalau anda perasan yang ni dah ada dalam blog ni,cuma sekarang saya dah tambahkan daun-daun tu,dah siaplah kiranya ni.nanti kena jahit jadikan sarung untuk bantal kecil di sofa

dan yang ni adalah pasangannya,mana acikan sorang-sorang?hehe


ini gambar dua-dua sekali.yang kiri tu kalau siap,jadi lebih kurang yang kanan tulah.dah kursus..........tak boleh nak teruskan.seminggu tu.sbab tulah ambil masa sekejap untuk buka blog pagi-pagi ni.


Tiada ulasan: