Cari Blog Ini

Isnin, Mei 02, 2011

kursus lagi

assalamualaikum.............

sebentar lagi saya akan bergerak ke kem plkn princess haliza,sepang sekali lagi untuk berkursus. rasanya inilah kursus terakhir sepanjang 3 bulan ni.kursus ini akan tamat pada 14.5.2011.lama jugak tu,12 hari.kursus ni biasanya penat sangat sebab saya selaku fasilitator akan melatih bakal-bakal jurulatih baru untuk plkn.semuanya akan bermula dengan 0.ianya bukanlah satu tugas yang mudah.tapi barisan fasilitator sama-sama akan menyokong antara satu sama lain untuk memastikan objektif kursus tercapai.

macam biasalah kalau kursus,satu beg saya akan berisi peralatan untuk mengait.bukan apa,kalau tak bawa,tiba-tiba ada masa terluang,bolehlah saya mengait.kalau tak mengait sehari rasa tertekan.gitu sekali.......buukan apa,mengait ni boleh hilangkan tekanan.agak-agak larat,sebelum tidur boleh juga mengait.dapat mengait sikit pun,jadilah.

kepada rakan-rakan yang selalu ke sini,teruskan kunjungan anda.mungkin dari sini akan timbul ilham untuk projek anda.

jumpa lagi................lepas 12 hari daaa............

Tiada ulasan:

Playlist Sarung Balang Tulip

 Assalamualaikum. Test, test,test. Ada orang tak ni? Saya baru muncul.... Baiklahlah, tak nak cerita panjang, nak kongsi benda ni  balang bi...