Cari Blog Ini

Sabtu, Mei 14, 2011

projek saya

kerongsang hari guru.


dah balik dari kursus,awal sehari jadualnya tamat untuk beri laluan dan persiapan pelatih plkn melapor.

kesian dua-dua orang anak saya,fikirkan apa nak diberi kepada guru kelas masing-masing untuk hari guru.dapat idea,saya terus je ambil beg jerut,keluarkan bunga-bunga yang dah lama dikait.jahitkan pin,jadilah kerongsang.tak perlu kos untuk beli hadiah,buat sendiri jer.daun tak letak sebab ambil masa pulak,lagipun esok saya akan berangkat ke sungkai,perak untuk bekerja.apapun belum kemas lagi.penat kursus pn belum hilang...........


beg dayah


seperti yang dijanjikan,inilah beg dayah yang saya siapkan sebelum kursus.esok bolehlah bagi pada dayah, jumpa di kem.


Tiada ulasan:

Playlist Sarung Balang Tulip

 Assalamualaikum. Test, test,test. Ada orang tak ni? Saya baru muncul.... Baiklahlah, tak nak cerita panjang, nak kongsi benda ni  balang bi...