Sabtu, Mei 28, 2011



seminggu lepas saya beli beberapa peralatan mengait,menjahit.itu stok di kem.yang atas tu projek lama yang belum siap.sempat tambah sebaris je.benang putih tu hasilnya di bawah..........


ini saya kaitkan untuk kawan.untuk diletakkan di atas dashboard kereta barunya.dia nak saiz sejadah kecil.lama jugak tu nak siapkan.saya kaitkan star stitch.kat you tube ade videonya.







yang ni dah lama siap,cuma baru je ambil gambar.saya tambahkan dengan bunga hitam.dalam page sarung kotak tisu bunga tak letak.masa tu bunga dah ada rasanya.



merah dan putih pilihan ani.tuan empunya tidak dapat dihubungi.kena ikhtiarkan cari tuannya.bawa balik ke kampung pun boleh sebab lepas ni mungkin akan bertolak ke pasir mas,kelantan.


sebelum ni saya ada buatkan warna pink dan putih,tapi salah.fizai nak pink hitam.sudahnya dua-dua dia nak.duit dah bayar siap pun.cuma yang pink putih tu saya tinggakan di rumah.masuk em plak,kena bawalah.

























Tiada ulasan: