Khamis, Jun 09, 2011

projek lama di rumah mek di kampung

di bawah ini adalah kerja-kerja tangan yang saya buat.ada yanh hampir tujuh tahun saya buat.saya pun dah lupa bila tengok ianya menghiasi dapur.tanya pada mak siap yang buatkan,katanya sayalah.apapun seronok bila tengok ada guna jugak benda tu walaupun bukan dalam jagaan saya.jom tengok apa ada di rumah mek di kampung.



minnie mouse ini adalah jahitan manik.tarikh siapnya ada saya jahitkan di situ.

cari punya cari ingatkan buah apalah dalam plastik,rupanya benda ni.belum siap lagi.kena sambung buat.








alas oven



alas bio aura




corak ni sudah ada dalam blog ni,cuma benangnya berbeza.yang ni benang kasar.








inilah alas meja yang pernah saya beritahu saiznya mengecil bila siap.sebelah yang mula-mula kait besar.sayang juga walaupun tak sempurna.lama nak siap ni.bertahun juga rasanya.

itu sajalah untuk dikongsi kali ini.akan datang ada pulak.tungguuuuu.........









































































































































Tiada ulasan: