Khamis, Disember 22, 2011

Bila sudah bosan

Assalamualaikum.
cuti sebulan di rumah,memerap di rumah je,habis benang-benang saya kerjakan.ada lagi yang saya tak masukkan.oklah, jom kita intai-intai...........

Dress untuk anak saudara baru


dress ni ada ton warna.benang jenama dan no warna sama,tapi berbeza.di sini ton tak nampak.nak tengok klik sini

Sarung telefon bimbit


yang ni dah lama saya kait.banyak dalam simpanan,cima butangnya terhad,di kuantan tak ade.di Perak baulah ada.yang ada dalam simpanan saya warna ungu,oren,hijau,tapi tak sampai seru nak masukkan kat sini sebab tak berbutang.jom tengok sini


Felt


rasanya yang atas dan yang tengah tu anda selalu tengok,tapi yang bawah tu mungkin tak pernah tengok,jadi mari sama-sama kita skodeng



Tiada ulasan: