Jumaat, Ogos 05, 2011

dah pun siap

salam semua.
siap juga akhirnya tempahan dayah ni.saya sudahkan untuk bahagian tepi dengan kaitan single crochet (sc).lepas ni ada tempahan 2 unit sarung kotak tisu plak.tapi kain pasang untuk baju raya pun belum buat apa-apa lagi. tengok http://raktamrittika-hobiku.blogspot.com/p/macam-macam-ada.html untuk melihat perkembangan projek ini.



jumpa lagi.





Isnin, Ogos 01, 2011

Selamat Berpuasa Untuk Semua

kamera saya dah punberfungsi dengan baik setelah saya menbeli card reader.sebelum ni tak guna card reader pun nak masukkan gambar.macam-macam.baiklah,sebahagian gambar adalah gambar semasa kamera buat hal.jadi,kali nilah baru saya berpeluang masukkan gambar,cuti lama,puasa di rumah tahun ni.




ini kain tudung saya.sulaman tangan,saya yang buatkan.warnanya yang atas tu yang jelas



sambil kursus,saya bawa projek dayah ni. belum siap semuanya.



topi untuk anak,rekaan saya sendiri.



tempahan kawan.