Cari Blog Ini

Rabu, Jun 27, 2012

berita terbaru saya

assalamualaikum semua.
hari ni baru selesai pilot project.dan kira-kira 3 minggu nilah saya tak boleh melayan kerja mengait.tentu anda tak percaya,saya akan membuat persembahan pembukaan SUKMA bersama-sama pelatih PLKN.sakit,lenguh semua badan,jalan pun terkangkang-kangkang.tapi seronok sangat.esok kami akan menjalani latihan di stadium.

sebenarnya saya kena menghadiri mesyuarat di hq JLkn.saya dah buat keputusan untuk menyertai SUKMA.saya nak menyumbang dalam bentuk lain pula.nantikan saya di kaca tv anda.giiiituuuuu. 

insya Allah,saya akan masukkan gambar nanti.

Tiada ulasan:

Playlist Sarung Balang Tulip

 Assalamualaikum. Test, test,test. Ada orang tak ni? Saya baru muncul.... Baiklahlah, tak nak cerita panjang, nak kongsi benda ni  balang bi...