Selasa, Julai 17, 2012

SUKMA XV PAHANG

Assalamualaikum semua.
sebagaimana yang dijanjikan,walau pun agak lewat.Jadi di sini saya kongsikan beberapa gambar untuk tatapan semua.Di stadium ni,saya difahamkan yang membuat persembahan pembukaan ada 2000 lebih peserta. Dan pada saya,saya amat berbangga kerana saya salah seorang daripada angka itu.Jadi,mari kita tengok gambar


ini adalah segmen 1.penglibatan murid-murid sekolah dan uitm. Yang paling hampir tu adalah pasukan gendang. 



pengarah persembahan ni adalah Rosli Selasih,sebelah pentas bulat tu,baju merah.

kedudukan saya dan pelatih kem di sebelah kiri gambar.dan di depan, paling kanan adalah tempat saya.tapi, dalam gambar ni, saya tak beraksi sebab kaki kejang.


saya dan kawan-kawan. ramai-ramai ni 2 orang je yang 'melompat' atas padang, saya dan yang disebelah kanan saya.




saya yang ambil gambar ni,cuba tengok di sebelah kanan gajah, ada 2 orang je pelatih. sepatutnya 4 orang termasuk saya, dan seorang lagi pelatih mc. kat sini kami berempat akan angkat seorang pelatih. masa ambil gambar ni,tersentuh hati tengok budak berdua tu sebab kaki saya kejang.


gambar ni petang 7.7.2012.tulah costume kami.t-shirt biru


tengok muka saya,gelap sakan sebab lama berjemur.saya ni jenis yang tak suka nak tutup-tutup.orang lain kepala,muka tutup semua.saya selamba je. pakai topi, berlari, topi jatuh.sudahnya golaplah.

sebenarnya dah 3 hari saya usahakan untuk post ni dan nak masukkan video pembukaan SUKMA,tapi tak dapat.kalau dapat nanti saya masukkan semula.

setelah berusaha inilah video SUKMA XV 12










Tiada ulasan: