Khamis, Mac 01, 2012

Jom kait bekas telur




kalau anda bercadang nak kait bekas telur untuk majlis perkahwinan,kat sini ada corak yang baru saya reka.jom singgah.




Rabu, Februari 29, 2012

Kain pasang

berminat?bolehlah ke  sini untuk dapatkan maklumat lanjut.banyak pilihan untuk anda yang sentiasa ingin tampil cantik dan anggun.semua kain yang dijual adalah yang terbaru di pasaran.


Sweet Sandals


suka tak?mana satu pilihan hati. kalau suka.mari tengok sini.tak rugi klik,banyak lagi pilihan.
















Rindu pada blog

Jom tengok apa terbaru.......

Genap sebulan saya tak balik ke rumah,maknanya sebulan jugalah blog ni tak bertuan.sesekali jenguk sekejap,tumpang  note book kawan.rumah makin jauh,tak boleh selalu balik.saya balik pun untungnya sebab semua modul untuk multiskill terutamanya pengajaran di kelas sudah habis.lega rasanya,jadi mohonlah cuti seminggu.balik ke rumah pun kesihatan tak baik,demam selsema.memang kalau selsema rasanya macam nak pengsan.dahlah nak menapak ke pudu,pekeliling.adussss.

lama tak balikadalah benda yang nak dikongsi,di bawah ni adalah beberapa projek baru dan lama yang saya berjaya siapkan.jom tengok...............

  klik sini



bakul telur,testing buat.untuk perkahwinan adik pompuan bongsu.nak tau,tengok kat sini


baju farisha dah siap,jom klik



sampai sini je,tak berganjak.tengok sini

selalulah jenguk blog saya ni,harap-harap beroleh idea.
jumpa lagi.