Ahad, Disember 15, 2013

Kerja Musim Cuti

Assalamualaikum, selamat petang
Cuti bermula sejak pertengahan bulan 11 lepas. Banyak benda yang saya buat, antaranya





tengok sini untuk maklumat selebihnya


yang ni pula sini tengoknya


dan yang ni, di sini



Jumaat, November 08, 2013

Mari Mengait Bekas Air.

Assalamualaikum. 
banyak-banyak sabar jelah nak terbitkan tutorial ni.rasanya mula buat dari 4/11/2013.tak sempat buat di rumah,bawa ke bengkel di Crystal Crown JB. lepas tu halangan wifilah pula. Sambungan terputus-putus semasa saya menyiapkannya. 

Bersama-sama dengan tutorial ni, ada saya selitkan cara tukar benang semasa mengait. harap ianya membantu anda semua.

Jadi, apa lagi, jangan tunggu-tunggu, mari pakat tengok sinih














Khamis, Oktober 24, 2013

Baru Je Siap

assalamualaikum.

baru dapat anak saudara, tengok pun belum.lama juga fikir nak bagi apa untuk dia. dan dapatlah ilham...........


lagi?? tekan sini

Ahad, September 15, 2013

Bunga Manik






Rasanya hampir sebulan saya usahakan page ni. Bukan apa, hujung-hujung bulan line internet perlahan sangat ditambah dengan saya bekerja 6 hari seminggu. Susunan jadual bertugas jurulatih dirombak kali ni. Sabar jelah, masa rehat di rumah tak cukup.........

Berbalik kepada tajuk utama saya, bunga manik dalam gambar ni semuanya jiran saya yang punya, dia minta saya masukkan dalam internet. Nak ketahui lagi............klik sini

Sabtu, September 07, 2013

Sakit Aku Datang Lagi.

Yang terakhir jadi tahun lepas.Memang betul bom jangka. Dah 4 kali aku sakit maknanya dah 4 tahun. Setahun sekali memang akan sakit.Rasa sakit perut senggugut mula hari rabu,tapi yang sahnya datang bulan petang khamis. 2 hari sakit perut.Semalam, Jumaat dan hari ni aku cuti.Semalam sempat juga scene berguling-guling menahan sakit.Hari ni pula pengaliran yang tenat. Sabar jelah. Sempat 2 kali aku bertungku, buat sendiri je, segan nak mintak tolong ma. Suami pula di Jengka,seminggu.Isnin baru balik. Sedih juga, kalau sakit dia tak de.

Ikutkan hari ni kena bawa budak-budak ke Perasmian Pusat Pentadbiran Kerajaan Negeri.Tak tahulah kalau aku pergi, entah apa jadi agaknya. Silap-silap aku pula yang pengsan.Tak dinafikan bila darah keluar banyak rasa macam lemah, takut. Esok aku kena kuatkan semangat sebab duty. Lagipun esok lawatan keluarga, mesti ramai keluarga pelatih datang melawat.

Khamis, Ogos 15, 2013

Apa Saya Buat Dalam Tempoh 2 Bulan Ni?





malas nak update blog.dalam tempoh masa 2 bulan ni ada beberapa benda yang  saya buat.jadi jom kita tengok sini

Rabu, Julai 03, 2013

Untuk Kawan Baik

Assalamualaikum...........
teruja dengan kelahiran anak sulung kawan saya, inilah jadinya.Tengok sini

Rabu, Mei 01, 2013

BERJAYA..........................YEYE


Assalamualaikum.agak lama tidak "bersiaran" di sini.


jom jenguk, ini yang terbaru daripada saya.

Selasa, April 23, 2013

bekas telur kait



salam semua.lama saya menyepikan biri.bukan apa,sibuk mengaitb bekas telur nilah.tak menang tangan dibuatnya.meh sama-sama tengok kat sini

Jumaat, Januari 04, 2013

Projek Hujung Tahun Lepas

Assalamualaikum.
dah lama tak tunjukkan hasil kaitan saya kepada semua.Di bawah ini adalah 3 projek akhit tahun saya. Sudah lama nak masukkan di blog,tapi line internet teramat perlahan.masuk tahun baru barulah boleh.Ini pun sambil-sambil di tempat kerja. Baiklah,jom......


ini cacoon untuk bayi, 



dan ini pula, saya berangan untuk dijadikan selimut bayi tengok sini untuk kedua-dua projek ini.



yang ini pula beg saya kait untuk muatkan tafsir al-quran, tinjau di sini