Sabtu, Julai 05, 2014

Sepit rambut/selendang

Assalamualaikum.



sesiapa berminat, ketahui lebih lanjut di sini. klik album,muat turun mudah alih, dan bolehlah tengok gambar. siapa cepat, dia dapat sementara stok masih ada. atau boleh whatsapp saya di nombor 0139172371.

Isnin, April 07, 2014

Beli Di Johor







kalau hati sudah suka, itulah secara mudahnya.berbunga-bunga rafflesia hati ni bila dapat beli barang-barang dalam gambar tu. ulang alik ke kedai untuk tengok apa yang ada terutamanya benang-benang. ulang alik pun bukannya tiap-tiap kali masuk beli barang tapi tak tahu nak beli apa. selebihnya di sini

Selasa, Mac 04, 2014

Mu Ado?




 ha, tu dio.rasanya dah 2 bulan saya jahit pantiliner kain ni. dan dah pakai pun. ok aje.yang penting jimat duit dan mesra alam. nyambil-nyambil kat blog, padahal sibuk cari maklumat untuk budak-budak, fasal Peristiwa Kalabakan. selebihnya fasal gambar ni akan saya panjangkan di page nanti. sibuk nih,tak boleh lama-lama di blog.