Sabtu, Julai 16, 2011

assalamualaikum,salam sejahtera semua

dah lama saya tak buat post.usaha ada,tapi kamera buat hal.ikutkan ada beberapa gambar untuk dikongsikan,tapi nampaknya kena uruskan kamera dululah.itu kena buat di bidor,perak.sekarang ni saya di rumah,itupun lepas dua minggu berkursus.dan ada lagi satu kursus sebelum puasa.sempatlah masuk kem dulu.rindukan kem kalau lama-lama tinggal.

dalam tempoh 2 bulan lagi suami akan berpindah ke kem batu 10,kuantan.mmmmmmmm penat nak berpindah.hari ni saya sudah kemaskan satu kotak besar pakaian.banyak lagi yang perlu disiapkan.kalau suami saya pindah,alamatnya saya pun akan pindah juga tempat kerja.cuma kena pastikan di kuantan nanti semua hal siap diurus,barulah boleh mohon untuk saya bertukar kem pula.dugaaannn.

kepada pengunjung-pengunjung,harap sabar untuk melihat gambar projek saya.mungkin 30.7 ni saya masukkan gambar.pelatih pun dah tamat latihan masa tu.22.7-28.7 saya akan berkursus di upsi.sebelum ni pun kat situ jugak.masuk u baliklah.

oklh.jumpa lagi.
teruskan berkunjung untuk dapatkan ilham.

Tiada ulasan: