Cari Blog Ini

Selasa, Julai 23, 2019

Alhamdulillah.

Assalamualaikum. Rasanya bertahun ikhtiarkan untuk masuk semula ke blog ni. Dengan macam-macam perubahankan? Malam ni dengan izinNya, dipermudahkan urusan saya ni. Berapa kali putus asa. Macam hilang harta, dan kena cari balik perasaan saya ni.Kali ni menaip di telefon, selalunya di laptop. Internet selalu tak dapat, bayar aja. Akhirnya, tamatkan internet di laptop.Saya taip ni pun besar tulisan ni. Dah publish nanti tak tahulah macam mana rupanya.Oklah pendekkan cerita, bolehlah saya leka di sini pula. Lagipun bukan penjawat awam dah, tukar ke bekerja sendiri dari rumah.Gituuuu.

Tiada ulasan:

Playlist Sarung Balang Tulip

 Assalamualaikum. Test, test,test. Ada orang tak ni? Saya baru muncul.... Baiklahlah, tak nak cerita panjang, nak kongsi benda ni  balang bi...